خانه / اخبار مؤسسه / مدیرعامل پست در بازدید از انبار توشه راه آهن: کیفیت ارسال مرسولات به کمک شبکه ریلی بهبود یافته است
مدیرعامل در بازدید از انبار توشه راه آهن

مدیرعامل پست در بازدید از انبار توشه راه آهن: کیفیت ارسال مرسولات به کمک شبکه ریلی بهبود یافته است

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از از انبار توشه تهران بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، عصر روز دوشنبه پنجم آبان ماه، رمضان‌علی سبحانی‌فر، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از انبار توشه تهران بازدید کرد.

در این بازدید که معاونین شرکت ملی پست و مدیرکل راه آهن تهران، سبحانی‌فر را همراهی می کردند، توضیحاتی درباره فعالیت انبار توشه تهران که در اختیار شرکت پیشتاز راه و شهر قرار دارد، از جانب مسئولان این شرکت به معاون وزیر ارتباطات ارائه شد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در این بازدید، ضمن مثبت ارزیابی کردن روند جابجایی مرسولات پستی از طریق شبکه ریلی، خواستار توسعه همکاری‌های پست با شرکت راه آهن و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دو طرف شد.

به گفته وی، با توجه به افزایش حجم مرسولات به ویژه مرسولات خرید اینترنتی در دوران شیوع ویروس کرونا، بخش زیادی از حمل و جابجایی بسته‌های پستی به ویژه در خطوط مبادله‌ای اهواز، مشهد، تبریز، کرمان، بندرعباس و غیره از طریق شبکه ریلی انجام می‌شود.  

مدیرعامل در ادامه بررسی وضعیت ارسال مرسولات که به همراه محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران ستادی اجرایی انجام شد، از بخش‌های مختلف مرکز تجزیه و مبادلات کشور نیز بازدید به عمل آورد.

سبحانی‌فر که با هدف بررسی نحوه آماده‌ سازی مرسولات پلمپ دفاتر و مقررات اداره کل ثبت شرکت‌ها، جزئیات توزیع مرسولات پستی و گشت‌های نامه رسانی از این مرکز بازدید کرد، در این رابطه گفت: به منظور تسریع در روند توزیع و کاهش مدت سیر، تجزیه و پالت‌بندی مرسولات انبوه از مبدا شرکت‌ها به صورت استانی در حال انجام است.

وی افزود: تجزیه مرسولات از مناطق تهران به هشت استان پر ترافیک کشور شامل خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، البرز، فارس و خوزستان در مبدا و رهسپاری به مرکز تجزیه و مبادلات، به منظور ارسال به استان‌های مقصد نیز در دستور کار حوزه فنی قرار  دارد.

معاون وزیر تصریح کرد:  تا چند روز آینده با افزایش امکانات و به روز رسانی زیرساخت‌های فنی، مرسولات تمامی مناطق پستی تهران براساس نواحی تجزیه خواهند شد که این امر موجب کاهش مدت سیر مرسولات به ۲۴ ساعت خواهد شد.

مدیرعامل در بازدید از انبار توشه راه آهن مدیرعامل در بازدید از انبار توشه راه آهن مدیرعامل در بازدید از انبار توشه راه آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code